Eskişehir Reklam
İnternet Yayıncılığı ve Danışmanlık Hizmetleri
Web Tasarım Hosting Alan Adı Tescil Marka Tescil
Web Sitesi Hazırlama Programlama Hizmetleri
Google Street View Yerel Fotoğrafçı

İki Eylül Cd. Yalbı Sk. Arifbey Apt. No:13/13
info@eskisehirreklam.com.tr
0 222 233 25 65 - 0 542 311 63 84

Küçük işletmeler için 10 e-ticaret tüyosu

9.11.2018 

E-ticaret siteleri, her geçen gün büyüyor, işletmelerin ciroları katlanıyor. Ancak e-ticarete giren her işletme başarılı olamıyor. Yanlış pazarlama stratejileri nedeniyle birçok e-ticaret sitesi kapanmak zorunda kalıyor. Fakat doğru reklam ve pazarlama yöntemleriyle yüksek cirolar yapan e-ticaret siteleri de var. Üstelik bu siteler sanıldığı gibi ünlü markalara ait siteler değil.

E-ticaret ve e-ihracat sitelerine altyapı hizmeti sağlayan RGS Yazılım E – Ticaret Uzmanı Nilay Güçlüoğlu, yeni kurulmuş e-ticaret siteleri ve e-ticaret yapmak isteyen girişimciler için her zaman işe yarayan şu tüyoları verdi.

İLK İZLENİM İÇİN 50 MİLİSANİYENİZ VAR
Öncelikle kullanıcıların, sitenizi beğenip beğenmediğine karar vermesi 50 milisaniye alıyor ve ilk izlenim için asla ikinci bir şansınız olması düşünülemez. Bu nedenle, ilk izlenim yıllarca etkisini koruduğu için olabildiğince yaratıcı olmalısınız. Bu izlenim size bir ömür boyu müşteri kazandırabilir. Olabilecek en iyi tasarımı geliştirmeli, doğru bir site kurulumu ile siz satış yaparken, kullanıcıların hoş ve görsel olarak rahat edeceği bir tasarım yapmalısınız.

MOBİLDE YOKSANIZ PİYASADAN SİLİNİRSİNİZ
Ortalama bir insan günde en az 100 dakikasını cep telefonu ile geçiriyor. Mobil uygulamalar dünya çapında tüketici davranışlarında artan bir rol oynuyor. Tüketiciler 2014 yılında mobil uygulamalar yardımıyla 204 milyar dolar harcamıştı, 2018 yılında bu rakam 626 milyar dolara çıktı.

Siz de e-ticaret işlemlerinizi mobil cihazlarla uyumlu hale getirmediğiniz sürece üç ile beş yıl içinde piyasadan silinmeniz işten bile olmayacak. Potansiyel müşterilerinize yakın olun. Eğer onlar mobil cihazları ile birlikteyse sizin olmanız gereken yer de orasıdır.

SOSYAL MEDYADA VARLIK GÖSTERİN
Sosyal medyayı ihmal etmek ya da sosyal olarak ortalarda görünmemek online işiniz için alabileceğiniz en kötü karar olacaktır. Aslında sosyal medya, işinizin merkezinde bir rol oynar.
Ürünlerinizi ilgi çekici, profesyonelce tasarlanmış şekilde dikkat çekici hale getirerek Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest ve Tumblr’da paylaşın. Sosyal medyayı ikiye katlayacak bir zaman varsa o da şimdidir ve bu da Instagram’dır.

Sosyal medya üzerinden düzenli içerik gönderin; günde üç fotoğraf, günlük hikaye ve haftada bir canlı yayın. Yüksek takipçi sayısı olan rakipleri beğenin ve yorum yapın.

DAHA ÇOK FOTOĞRAF KULLANIN
Görsel iletiler metinlerden 60 bin kat daha hızlı bir şekilde işleniyor. İnsanların yüzde 65’i görsel olarak öğreniyor. Dolayısıyla mesajınızı müşterilere iletmenin en iyi yolu görsel içerik sağlamaktır. Bunun için web sitenizde daha fazla görsel kullanın.

Görsel bulunan tweetler, görsel kullanılmayanlara göre yüzde 94 oranında daha fazla retweetlenir. Kısacası kullanıcıların zihinlerinde asılı kalacak fotoğraflar kullanın. Bir tek görsel binlerce sözcüğe bedeldir.

ARAMA MOTORUNDA EN ÜSTTE KALIN
E-ticaret ekonomisi hızlı bir büyüme yaşadığından, giderek daha fazla sayıda işin bu artan kalabalık alana girmesi bekleniyor. Google arayıcılarının yüzde 90’ı sadece ilk üç sonuca tıklıyor. Yani, ürününüz sayfanın en sonunda yer alıyorsa sadece kalan yüzde 10 sizin sitenizi bulacaktır. Başlıklarınızı, URL'nizi ve açıklamalarınızı optimize etmeyi, yararlı ve yeni içerik sağlamayı, web sitenizin yüklenme süresini iyileştirmeyi ve web sitenizi Google başta olmak üzere arama motorlarına kaydetmeyi ihmal etmeyin. Arama motoru olmadan bir websitesi kurmak, yön olmadan yol yapmaya benzer.

CANLI SOHBET KULLANIN
Canlı sohbeti kullanmak, potansiyel müşterilerinizin daha hızlı karar vermesine yardımcı olan bir yöntemdir. Kullanıcılar, bir makine ile değil, bir insanla sohbet ettiklerini hissetmelidirler. Canlı sohbet, siteye daha insancıl bir özellik katar. Canlı sohbet stratejisi, kullanıcısına gerçek bir mağazada gibi hissettirir, tüm sorular, bir mağaza asistanı tarafından yanıtlanır. Müşterilerinizle konuşun, bir robotla etkileşimde bulunmalarına izin vermeyin.

İnternetten alışveriş yapanların yüzde 21'i, canlı sohbet sunan bir siteden satın almaya eğilimlidir. Canlı sohbet kullanan alıcıların yüzde 62'sinin aynı web sitesinden tekrar satın alma olasılığı daha yüksek.

BÜROKRASİDEN KAÇININ
Ziyaretçilerin sitenize başarıyla kaydolmadan önce bir ya da birkaç sayfalık kayıt formları oluşturmaktan kaçının. Bir e-ticaret sitesi olarak, adreslerini, telefon numarasını ve ne tür bir iş yaptıklarını bilmeniz gerekmez. Basit bir e-posta adresi ve şifre sadece ihtiyacınız olan her şeydir.

‘VERİLERİNİZ BİZİMLE GÜVENDE’ MESAJI VERİN
Uygun içerik yönetimi ve kişisel ayrıntı güvenliği sağlayana kadar e-ticaret sitenizin tamamlandığını söyleyemezsiniz. İnsan etkileşimi eksik olduğunda, alışveriş yapanların sitenizde ürün satın alma konusunda kendilerine güven duymasını sağlamanız gerekir. Çünkü müşteri artık sipariş vermeden önce çok daha fazla dikkatli davranmaktadır. Bu nedenle, sitenizin, müşterilerinin gizliliği korumak için gerekli özellikleri taşıyan saygın bir site olduğunu garanti etmelisiniz. Güvenli bir platform seçmek, güçlü SSL kimlik doğrulaması kullanmak, tüm siparişleri izlemek, güçlü parolalar sormak ve sızmalara karşı dünya genelinde kullanılan PCI testi yapmak çevrimiçi sahtecilik riskini azaltacak olan tekniklerdir.

MÜŞTERİ ODAKLI OLUN
E-ticaret işindeki en büyük eksiklik, müşterilerin karar vermeden önce ürünü dokunmasına, hissetmesine ve denemesine imkân bulunmamasıdır. Bu konuyu çözebilmek için halihazırda bir çözüm yoksa da işinizin diğer alanlarında bu eksikliği giderebilirsiniz. Basitleştirilmiş alışveriş sepetiyle süreci kolaylaştırmanın yanı sıra uygun fiyat, ücretsiz kargo ve satın alma sürecini olabildiğince kısa tutmak da kullanıcıları çekmek ve sitenize bağlılığını sağlamak bakımından yararlı olacaktır. Bu ilave hizmetler ve yardımlar müşterinizi sitenize sadık olmasını ve alış veriş etmesi için teşvikini sağlayacaktır.

SOSYAL SORUMLULUĞA ÖNEM VERİN
Marka imajını artırmak için çevre dostu sosyal sorumluluk projeleri iyi olabilir. İyi işler yapan firmaları desteklemek insanların hoşuna gider ve müşterileriniz de onlar çevre dostu olma fırsatı vermenizi takdir edecektir.


 www.eskisehirreklam.com.tr

Gönderen: haber
909 defa okundu 
 


Bilim-Teknoloji
ÜCRETSİZ Wİ-Fİ AĞLARINDAN VAZGEÇEMEYENLERİ GÜVENDE TUTACAK 5 UYARI
SİBER GÜVENLİKTE 3 MİLYON İSTİHDAM AÇIĞI VAR!
TEKNOLOJİ VE DİJİTAL DÖNÜŞÜM ZİRVESİ SMART FUTURE EXPO BAŞLIYOR
FUARI GAMING İSTANBUL, 2019 BİLETLERİNİ SATIŞA SUNDU
E-Kimlik ile işlemler şifre ve parmak izi ile yapılabilecek

Ekoloji
Çöpte Kaybolan Servet
13 milyarlık poşet temizliği
SIFIR ATIK GELECEĞE DEĞER KATTIK SEMİNERİNE ESKİŞEHİRDE YOĞUN İLGİ
SIFIR ATIK YÖNETMELİK TASLAĞI GÖRÜŞE AÇILDI
Bakan ve Genel Müdür Eskişehir de İncelemelerde Bulundu

 

 
Kültür-Sanat
SENFONİDE PAN FLÜT BÜYÜSÜ
“Bir filme hazırlık süreci lüks değil, gereklilik!”
“TÜRVAK Koleksiyonu” Sergisi Eskişehir’de Açıldı!
Mevlid-i Nebi Haftası “Hz. Peygamber Ve Gençlik” Temasıyla Kutlanacak
TARİH VAKFI İLE KÜLTÜREL İŞBİRLİĞİ

Haberler / Duyurular

Menü


Ürün / Hizmet 
Güvenlik Sistemleri
Hosting Alan Adı Tescil
Marka Tescil
Web Tasarım
 
Özel Ürünler
Eskişehir Hosting Hizmeti
Güvenlik Kamerası Sistemleri
Marka Tescil Hizmeti
Web Sitesi Tasarımı
 

Anket
Sizce Yıllık Hosting Hizmetimiz Kaç Liradır

100
150
200
250

Sonuçlar



GOOGLE ARAMA

Google'daki işletme girişiniz, şirketinizin en görünür öğesidir. Street View içeriği ile varlığınızı geliştirin.



GOOGLE HARİTALAR

Bayrağınızı dikin. Potansiyel müşteriler sizi Google Haritalar'da aradığında karşılarına çıkan ilk sonuçların mükemmel olmasını sağlayın.

 



GOOGLE'DA OTELLER İÇİN YAPILAN ARAMALAR

Google Arama'da veya Google Haritalar'da mülkünüzü bulduklarında seyahatseverlere otel turunuzu sunun.

Eskişehir Reklam
Google Street View
Google Map

Yetkili Yerel Rehber

Siz de Google Ayrıcalıklarından Yararlanın
EN ÖNEMLİ ANLARDA GÖRÜNÜN

Google Haritalar ve Google Arama'da iç mekan Street View görüntüleri kullanarak müşterileri işletmenize davet edin.

Müşteriler İnternet’te Sizi Aradığında Orada Olun

İşler bekletmeye gelmez. Müşterilerin sizinle temasa geçebilmesi için işletmeniz hakkındaki doğru bilgileri Google Arama'ya, Google Haritalar'a ve Google+'ya koymak üzere bizimle iletişime geçin.

BİZE ULAŞIN

360@eskisehirreklam.com
0222 233 25 65
0542 311 63 84

Son Haberler
SENFONİDE PAN FLÜT BÜYÜSÜ
“Bir filme hazırlık süreci lüks değil, gereklilik!”
“TÜRVAK Koleksiyonu” Sergisi Eskişehir’de Açıldı!
Mevlid-i Nebi Haftası “Hz. Peygamber Ve Gençlik” Temasıyla Kutlanacak
TARİH VAKFI İLE KÜLTÜREL İŞBİRLİĞİ
“Demokrat Parti ve 1960 Darbesi” Konuşuldu
Yunus; Dervişin Rüyası” müzikli oyunu 18 Kasımda
KAHRAMAN TÜRK KADINLARI ANILDI
“Eskişehir Uluslararası Film Festivali’ne Coşkulu Açılış
“LC Waikiki Aile Buluşmaları”nın Yedinci Durağı Eskişehir